Kom och ha kul med haspelspö!
Vi kastar mot en poängräkningsduk från olika avstånd. Svårt? Inte för den som har kastat mycket. Skulle man kunna tro… Prova själv får du se! Utmana dig själv. Jämför med andra.
Väldigt roligt när man väl har börjat. Vips har det gått en timme! Eller två…
Så småningom kan det bli ett klubbmästerskap. Och matcher mot andra klubbar. Och SM…
Vi kör träningarna på onsdagar på Gubbängsfältet kl 16-19, och man kommer när man kan. Sms:a Mårten på 070-491 58 72 innan kl 15 om du kommer och när.
Medlemmar som inte har fått jubileumskepsen eller Sportfiskekortet kan hämta upp dem där.








