Djupkarta till Sandasjön

Vi har fått hjälp av Sportfiskarna att djuploda Sandasjön.

Tobias Fränstam från Stockholms avd var i Sandasjön under måndagen och lodade sjön. Djupkartan kommer att läggas ut på hemsidan och sättas upp vid anslagstavlan vid sjön och vid kortautomaten vid parkeringen. Ev. blir det också en version att ladda ner till Andriod och Iphone.

Fisketillsynsman

Känner du dig sugen på att få ett årskort till Sandasjön då skall du läsa det här.

Vi behöver fler vakter till Sandasjön och nu i November startar en ny kurs för fisketillsynsmän i Sportfiskarnas lokaler, Bromma.

Kursen hålls 3 torsdagskvällar, 3:e, 10:e och 24:e november.

Om du är intresserad kan du kontakta klubbens vaktchef Calle.

Akut hjälp

Nu på Söndag den 16/10 klockan 10.00 behöver vi hjälp med att färdigställa fiskekortautomaten. Det rör sig om ca 2 timmars arbete och allt som behövs kommer att finnas på plats. Om inte detta görs kommer inga fiskekort kunna säljas vilket betyder att vi inte får in pengar att köpa ny fisk för. MVH Styrelsen

Ny kortautomat

Här är några bilder från den 2/10 och arbetet med att gjuta fast den nya fiskekortsautomaten. Arbetet utfördes av Keno Boman, Lars Hansson och mig.  Det finns fortfarande lite jobb att göra tex. snickra ett tak över mm. Så all hjälp är välkommen kära medlemmar.

Hjälp sökes

Hej alla klubbmedlemmar.

Nu på Söndag den 2/10 klockan 10.00 behöver vi hjälp med att gjuta fast den nya fiskekortsautomaten som skall stå på parkeringen vid bommen. Allt som behövs kommer att finnas på plats så det är bara att komma förbi och hjälpa till ett par timmar.

Vi samlas vid Tenntorp kl 10.00   MVH Styrelsen